varför ska allt vara så jobbigt?

fan va jag är stressad! det suger. jag sakar sommarlovet då jag bara kunde ta det lungt och inte behövde bry mig om skolan. allt kommer som en chock och jag kan liksom inte hantera det. på måndag har vi prov och inlämmning i SO om kalla kriget. jag sattsar mvg men det känns inte som att jag är förberedd. vill bara dra ut och springa någonstanns så fort jag kan och sen komma tillbaka och vara så trött att jag bara somnar och kommer bort från allt. hejhej depptjej.. men det är verkliget skit jobbigt med allt plugg.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback