va fan gör bard i idoljuryn? -.-

aså jag älskar att kolla på idol men något jag verkligen inte gillar är när idoljuryn ska vara så överdrivet elaka. särskilt alexander bard ska vara skit elak. som när en kille som var bra och som jobbade som musiklärare kom och sökte. bard började snacka om att han va dålig och att han inte var någon bra lärare. va fan vet han om det liksom? o juryn ska alltid vara så ytliga. de bryr sin igentligen inte så mycket om rösten utan kollar mest på stilen och utseendet. nä, jag skulle inte vilja söka till idol det känns som man skulle behöva spela någon man inte är för att juryn ska tycka att man verkar cool.

Kommentarer
Postat av: Erica <3

Håller me :D men måste bara säga.....att du har världens finaste header ! Bara för att det är en sån fantastiskt vacker chey på bilden :-*<3

2011-09-15 @ 18:00:40


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback