svar på frågestunden!

bästa minnet av sommarn 2011?
oj vad svårt! allt var liksom kul på sitt sätt. josse, och linn på runmarö var super och danmarksresan.

favorit klädaffär?
har ingen favorit.

den låten du lyssnar mest på?
elektro pop med ryssen från idol!

favorit godis?
lakris!

vilka favorit sider på internet?
facebook, blogg.se och youtube.

Favorit djur?
hmm... hundar tror jag. fast jag måste säga att apor är sjukt söta också!

Kan du visa upp ditt rum?
ja visst det skulle jag kunna göra! tror att jag har någon video på datan jag skulle kunna lägga upp.

Vart brukar du köpa dina kläder?
lite överallt. jag har ingen favoritbutik utan jag går runt och letar snygga kläder i alla affärer.

Hur länge har du bloggat?
sen april 2009.
.
Hur kommer det sig att du började blogga? 
det var min kompis linn som sa att jag skulle börja. först var jag väldigt tveksam och sa att det verkade jätte tråkigt men sen kom jag igång och tycker det är jätte kul än idag! det är roligt att få ha en egen sida där man kan skriva av sig och påverka andra.

vilka bloggar föjljer du?
mina kompisars bloggar och ibland kikar jag även in på vissa kända bloggar som fokis, kenzas, kissies, paow, tinkerbella. ja sånna.

Har du tid att gå på bio (nästa lördag kanske?):D<3
det skulle vara super kul erica! det vill jag! vi får snacka om det i skolan sen! :)<3

favorit seriefigur? ^^
kalle anka ofc!

vart vill du resa nånstans precis just nu?!
till L.A :) längtaaaaaaar

Har du nån udda talang?
det står verkligen helt still just nu känner jag! kommer inte på något.

Va ska du jobba med om du hade alla möjlighter i världen?
typ vara låtskrivare eller artist. eller kanske reporter. haha ja det finns många roliga jobb!

Varför har snubben från nigeria addat mig på skype!?
hej josse. det är en mycket intressant fråga. jag tror att han addade dig för att han älskar dig och vill gifta sig med dig.

vilken lärare är din favorit?
hans så klart! han låter ju oss se på barntv varje morgon! woho alla 9or älskar bolibompa.

vilket språk plugar du?
jag pluggar bara svenska och engelska i skolan. jag valde att inte läsa spanska.

vem är din hand ledare?
den lilla pojken hans!

hur många smink grejor har du??´
kolla bilden i headern! ;)

Kmr du fortsätta att bloggan i framtiden?
ja det tror jag. jag kanske tröttnar på den när jag blir äldre men det får vi väl se.

tänker du satsa på att bli en känd/stor bloggare som foki?
haha nej det gör jag inte. visst det skulle vara kul med fler besökare men jag sattsar inte på att bli känd.

Vad vill du bli när du blir stor?
ingen aning! jag vill ha något bra, roligt och meningsfullt jobb.

Favorit skådis?
leonardo dicaprio i titanic kanske.

Bästavän?
jag har ingen bästa vän. har flera kompisar jag tycker om lika mycket.




Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback