spexfoto i skolan

idag hade vi spexfoto i skolan så vi stannade till efter fyra idag. fast först gick jag och julia hem till henne o hade kul och sen kom jag tillbaka till skolan och blev fixad typ. alla blev jätte roliga och facebook kryllar av roliga bilder på 9or. efter skolan åkte vi till centrum och va lite läskiga mot folk fan va alla stirrade aså! men, men nu ska jag sova! god natt! bilderna är tagna från josses album på facebook.
jag och hanna , the manga girls ;)
josse och ana. jag har inte bild på alla eftersom jag inte orkar ladda upp på alla haha slö men jag e skit trött.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback