säger vad jag tycker

jag gillar:
• folk som står upp för sig själva! de som inte bryr sig om negativa kommentarer. de som utan att vara kaxiga sprudlar av självförtroende. de som kan prata med alla och är trevliga mot sin omgivning. de som förstår vad som är rätt och fel och inte faller för grupptryck. flera av dom!
• att ha bloggen. det är så kul att uppdatera bloggen, få fixa med designs och utvecklas som person. jag vet också alltid att jag kan skriva av mig här om det är något.
•att jag ska resa till L.A. får tyvär inte skriva när här på bloggen men kul ska det bli! :)

jag ogillar:
• jag har aldrig färgat håret i hela mitt liv. det suger! liksom min hårfärg e skit tråkig. vill ha något nytt!
• jag har inte hål i öronen (men ska ta det med tove snart.)
• jag tycker inte att föräldrar borde köpa leksakspistoler till sina barn. ska man uppforstra barnen med att det är roligt att skjuta eller? "här pelle, lek med den här pistolen så du lär dig hur man hanterar vapen." sjukt igentligen!
• ungdommar som tycker att de är grymt coola när de står med en cigg i handen och ger kaxblickar. aa fett coola de är, jag blir så avundsjuk, jag vill också röka och förstöra mig själv! oo tänk va coolt att få vara så där kaxig så att alla hatar en! respekt aså! wihoo! hellre älskad än hatad, du väljer själv hur du ska vara mot andra.

sista inlägget för ikväll! god natt!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback