R.I.P de 2 977 människor som dog

idag är det exakt tio år sen attackerna mot world trade center i usa. personligen är den här händelsen något som verkligen fått mig att bli rädd. hur kan människor vara så onda och göra något sånt. tänk att så många oskyldiga människor dog. man önskar att världen var fin men det är den inte för överallt händer det hemska saker. jag kan bara inte förstå hur det måste ha varit att få veta att någon man älskar hade dött, tänk om jag hade bott i usa och mina föräldrar hade varit där inne när det rasade. ondska är så grymt fel och borde inte finnas!

frågan är inte om världen är bra, för det vet vi att den inte är. frågan är om vi kan göra den bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivet! :)

2011-09-11 @ 13:38:52
Postat av: Risse

de är inget fel på världen det är fel på innehållet ...

2011-09-12 @ 02:17:39
URL: http://risses.blogspot.com


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback