och därför använder jag smink ↓

kolla den här bilden. rätt rolig va? jag hade sminkat ena halvan av ansiktet och låtit andra vara totalt osminkad. ser ni skillnaden eller? jag gjorde sen ena halvan svartvit för att förstärka det hela hehe. eftersom jag är väldigt ljus så har jag jätte ljusa ögonbryn, ljus hud och ljusa ögonfransar vilket inte är kul! eftersom att den här bilden är tagen för ett tag sen så hade jag bara min ovässade kajal på ögonbrynen för jag hade ingen ögonbrynspenna. fail men ja, det ser lite bättre ut nu i alla fall. det här var väl roligt för er att se hur sajk jag ser ut utan smink! det kan ni roa er med! ;)

Kommentarer
Postat av: Erica <3

Du är alltid vacker! :D<3

2011-09-16 @ 19:35:21


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback