nu är det den 1 oktober 2011

nu är hösten här på riktigt. känns lite sorgligt faktist. jag saknar sommarlovet, värmen, glädjen, friheten, ja allt. satt och lyssnade på en låt när jag var på väg till centrum igår. samma låt jag lyssnade på i sommras när jag satt framme på vår båt på västkusten och fick tillbaka exakt samma kännsla som jag hade då. jag blundade och såg vågorna omkring mig, så underbart. men man måste se framåt också. det väntar en mysig vinter och en jul så det blir nog också bra. sen får vi ju inte glömma att det blir sommar snart igen. månaderna passerar fortare än man tror. fast vi måste komma ihåg att leva i nuet och inte bara gå och längta och sakna.
bildkälla: google

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback