några utvalda designs från designbeställningar

sen jag började med att göra gratis designbeställningar så har jag fått in en del beställningar. nu har jag ju ett uppehåll eftersom jag inte hinner med allt vilket är lite synd men nödvändigt. här är några utvalda jag tänkte visa hur det kan se ut liksom när man får en design enligt de enkla mallarna. (kunde inte ta med alla eftersom  jag inte orkar och hittar alla.) de flesta som har beställt har velat ha någon liten förändring i dom vilket jag har fixat till.
för tillfället tar jag inte emot designbeställningar som ni redan vet men om jag börjar igen så ska ni beställa i inlägget "beställ en gratis design" ↓ och inte här. kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den du gjorde till mig e finast!! :)

2011-09-21 @ 16:45:56
URL: http://ltura.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback