MEN HUR PINSAMT KAN DET BLI?

den här dagen har ju inte varit den bästa. idag när jag kom till skolan så fick jag veta att vi skulle ha friendsfoto vilket inte var så nice eftersom jag inte var fixad alls! helt jävla sajkig såg jag ut idag.
sen när jag åkte hem från skolan idag så glömde jag mobilen på bussen! när jag var hemma ringer pappa mig och berättar att en tjej hade hittat den och kontaktat honom. så jag ringde den här tjejen om hon berättade att jag kunde komma och hämta den senare. så ja, LITE pinsamt. tänk om hon kollar igenom alla flumbilder me mina kompisar o mina inspelningar där jag sjunger :o.. fast jag borde vara jävligt tacksam att hon hittade den och var så snäll och kontaktade oss. så antagligen får hon väl en hittelön också. nu ska jag fortsätta skämmas, hejdå.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback