killen var wannabe skogsturken!

idag när alla elever stog vid busshållsplatsen och väntade på bussen så var det några killar som stog och kastade runt rönnbär. då var det en bil som fick några rönnbär på sig men inte så att det blev några märken på bilen eller så! i alla fall, killen i bilen tvärbromsar och backar tillbaka. han kliver ut bilen och skriker "VEM VARE SOM KASTA!" alla tystnar och då säger en kille, "det va jag.." jag vet inte om han var serriös eller inte. sen går den här turken fram till killen och skriker "va fan gjorde du det för? va!" och puttar honom så han trillar. sen ser vi bussen komma och han går då tillbaka till sin bil och kör iväg. liksom snacka om att överreagera! visst man ska inte kasta rönnbär haha men det var ju ingen stor grej!
här är ni vet den kännda skogsturken. jag skulle ju lätt ha filmat det som hände idag och lagt upp på youtube. skulle ju lätt ha filmat och lagt upp skogsturken nr 2 på youtube x)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Kom på en grej, de kanske va tur att bussen kom, han va ju helt förbannad... Eller nåt :P

2011-09-01 @ 18:30:51


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback