fotad av kineser!

hejsan! kom hem för ungefär en timme sen och har haft en jätte rolig kväll med mina söta kompisar! många bilder kom upp på facebook så jag får väl se till att smuggla hit några av dom imorron. jag kommer även att lägga upp en bild på vad jag hade på mig och så idag.
- haha ja vi blev fotade av en massa kineser på stan. alla radade upp sig på de här skumma grejerna  för att lisa skulle ta en bild p oss alla. då kommer det så där fyra stycken kineser fram med sina kameror och tar en massa bilder de med, haha så nu vet jag att jag kommer att vara med i några kinesiska fotoalbum då!

god natt! kram! :)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback