en riktig depp-söndag

som jag skrev förut så är det ju tioårsdagen av terrordådet i usa 11/9-01. när man går in på facebook så står det bara om terrordådet, när man sätter på tv så berättar de bara om terrordådet. ja, men ibland måste man ju ha en dag för att ge en tanke åt alla de som miste sitt liv. idag ska jag inte heller hitta på något roligt. jag tänkte plugga med matten och kanske se någon bra film. hoppas ni får en lite bättre dag, kram på er.
jag och tove utanför musiksalen förut i veckan <3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback