det här med USAs flagga?

det här är något jag tänk på en del. tänk hur stort inflytande usa får i alla små länder runt om i världen. nu är det ju mode att gå runt med deras flagga på alla sina kläder. snacka om att man hyllar deras land. personligen tycker jag att sverige är ett bättre land när det gäller hur vi har det här, det är mycket mer gämmställt mellan människorna och så men hur töntigt skulle det inte vara att gå runt med sverigeflaggan på magen? nej det skulle ju ingen vilja göra. men aså lite extramt tycker jag faktist att det är att vi ska ha deras flagga på ALLT. det är ju inte så konstigt sen att de i usa tror att de är mycket bättre än alla andra länder. jag undrar hur de skulle reagera om man åkte till usa med värsta stora usaflaggan på kläderna. skulle de tycka att man var fånig eller skulle de vara vana?

Kommentarer
Postat av: linnea

- kan göra ett inlägg om de:)

2011-09-10 @ 16:54:18
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

- nu är inlägget uppe :)

2011-09-10 @ 18:05:12
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback