sleep well, drag me to hell

fett bra jag rimmar! en applåd för mig! förresten filmen drag mig to hell äger ju typ!

hi my name is johanna and i am 15 years old. nä nu ska inte det här bli någon engelskauppsatts utan en liten hälsning bara. förmodligen tycker ni att det här är väldigt ointressant och jag har FULL FÖRSTÅELSE för det. lalala, vad ska jag skriva om? det här är det värsta med att blogga när man inte vet vad man ska blogga om. jag skulle vilja ha en cool stil, snygga ben, en bra kamera o ha en sån där mode och fotoblogg, fett kul ju! men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. nämen nu går mina ögon i kors, ööh, eeeh vad skulle jag säga nu då? ja juste! god natt!

Kommentarer
Postat av: Erica<3

Sluta nu Jajja!<3 Du har snygga ben!!!!, du fotar som ett pro!!! (har du en systemkamera, det ser ut som det iaf) och stil har du också förfan!

Du är bara bäst älskade hjärtat!<3

2011-09-17 @ 23:00:25
Postat av: Anonym

*drag me to hell

2011-09-18 @ 11:05:48
Postat av: johanna - covers och vardag

tack anonym! xD

2011-09-18 @ 13:05:45
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback