vad jag tycker om idol hittills

tidsinställt: dag 4
jag tycker faktist att idol har varit mycket bättre andra år. de är en del i år som har varit ganska dåliga. som nu senast i fredags så var det ju flera stycken som tappade texten. lite pinsamt i direktsändning. det här tycker jag om var on en av idolerna:

jag tycker att andre är rätt fånig. han tar liksom förgivet att han ska gå vidare fast han inte gör så bra ifrån sig för att han har massa små fjortisfans typ. oså pratar han så drygt. nä, fjortisboy tycker jag och hans uppträdanden är sådär, inte så bra. molly är en riktigt bra sångerska och jag diggar henne. hon verkar vara sig själv rakt igenom och gör typ alltid bra ifrån sig. amanda p är också grymt bra men inte lika som molly då. jag älskar olles sätt att vara och han brukar vara bra på scenen så han borde få vara kvar! linni är skit dålig enligt mig. jag gillar inte hennes röst någonstans, den är bara jobbig oså är hon inte bra på att uppträda. amanda f är en riktig favorit, skön tjej det där. älskar hennes stil och röst. moa är rätt bra hon med, har alltid älskat hennes låt också! emil är inte någon som borde vara kvar så mycket längre. hans röst håller inte. robin är någon som kan vara bra ibland och vara dålig ibland. men jag älskar hans glädje och energi!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback