tuffingarna!

åkte till skolan idag och kom i tid exakt! wiho! som vanligt... haha. har bara sovit i typ 6 eller 7 timmar i natt men har varit pigg hela dagen ändå. aja, i skolan så skrev jag svenska projektprov på steg 30! annars har jag väl typ lämmnt in en labb, grojet en labbförberedelse inför falun och ja suttit och snackat typ.
sen drog jag, linn och marre till centrum och kollade på en tubhalsduk och lite annat. men jag hittade inget bra att köpa. eller jo så klart jag gjorde, DONKEEEN! efter ett tag blev det sent så då drog alla hem. när jag och linn klev på bussen så råkade vi kliva på fel buss som åkte en annan väg så vi var tvugna att gå en bit. PRECIS SAMMA SAK SOM HÄNDE NÄR VI GICK I 5AN! ja det hände när vi gick i 5an. vi klev på samma buss den gången när vi var på väg från centrum och gick samma väg. lite komiskt. favorit i repris. ;)
linn sätter på sig väska, snusk :s


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback