svar till er som skrivit till mig

det har under ett tag droppat in lite såna här kommentarer på bloggen och mail till mig. det är så jobbigt, för att jag vill så gärna hjälpa till och älskar att designa men jag har inte tiden och jag vill inte heller göra undantag eller vad man ska säga. men hurrni, det finns ju en massa folk som gör gratis designs och som är grymma! den här tjejen till exempel gör gratis designs och hon är skit duktig enligt mig! http://juliahfashion.blogg.se/ klicka er in i hennes kategori och fråga om hon har tid att hjälpa er? jag är ledsen för att jag inte har svarat tidigare men det tar tid att designa och jag har inte den tiden tyvär. puss på er, jag blir jätte glad att folk gillar hur jag designar i alla fall.
jag har strukit över personliga saker i meddelandet för att inte hänga ut någon på bloggen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Julia H

sv; Tack sötnos, vad glad jag blir att du tycker jag är duktig! Dock känner jag precis som du, tiden räcker inte till allt man vill göra! Så jag har också tagit en paus i gratisdesignandet just nu... :) Kram på dig!

2011-10-14 @ 18:43:35
URL: http://juliahfashion.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback