sitter och fixar tidsinställda inlägg

jag åker imorgon! iiii, är fett pirrig! sista året med årskursen på kunskapsgården i falun. det ska bli jätte roligt, men jag är också lite nervös för att det ska bli bråk och sånt. men det går säkert bra! åå jag vill bara åka iväg nu!! men i alla fall, sitter och gör lite tidsinställda inlägg nu. det blir ett inlägg per dag och jag kommer nog även uppdatera lite där om jag får tid.
det här ska inlägget handla om:
dag 1: hemmagjord sallad på jajjas sätt.
dag 2: tips om en grym tjej med grymma covers.
dag 3: dagens låt.
dag 4: vad jag tycker om idol i år. vilka som borde åka ut osv.
dag 5: filmtips.
jag hoppas ni ska gila det! sen när jag kommer tillbaka så är uppdateringen som den ska!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback