saker jag vill ha nu i höst

hej fina ni!
jag tänkte kasta in ett inlägg med lite saker jag skulle vilja ha. inte för att jag kommer skaffa mig allt men i alla fall. vem har sagt att man inte kan lägga upp det på bloggen. ny hårfärg, hatar min naturliga. den e skit tråkig. vill ha någon liknande de här under.( fast jag tror att den mörkare inte skulle passa mig men älskar färgen så tog med den hehe.) någon mysig kofta, typ liknande den här. stora halsdukar, helst i rosa eller grå/brun. hål i öronen, nej jag har inte det men jag vill! toveeee vi måste göra det snart! sen lite snygga örhängen också så klart.

Kommentarer
Postat av: Emma

jätte fin blogg! älskar headern! vad använder du för kamera? kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar med om du har lust! :D

2011-10-02 @ 14:40:33
URL: http://emmawidahl.blogg.se/
Postat av: rebecka allison

wie! fina saker, vill också ha! Hörrödu, jag ha en fråga; vad ska du satsa på för mode i höst? :)

2011-10-02 @ 15:55:43
URL: http://thewaytosucess.wordpress.com/
Postat av: ♥ Julia H

Åh, vill också ha fler stora och mysiga koftor! Förresten, jag har ny blogg. Det var jag som hade lillafindus.blogg.se om du kommer ihåg? :)

2011-10-02 @ 19:23:00
URL: http://juliahfashion.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback