om en vecka åker jag till falun

om en vecka åker jag upp till falun men nian. på kunskapsskolan så åker man en gång om året till kunskapsgården där man har slöjd, bild, hemkunskap, no och idrott. det ska bli jätte kul men det är också ganska jobbigt ibland att alltid vara med massa kompisar för ibland vill man ju kunna vara själv och bara ta det lungt också. men ja, jag hoppas det sista året ska bli hur bra som helst. tänk sista gången jag är på kunskapsgården! åå jag kommer sakna det stället.
de här bilderna är tagna från toves facebook. FET LÄNK till hennes blogg. <3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback