oj,oj,oj vad trött jag är nu!

det har varit en jätte mysig kväll med mycket skratt och så! vi åt fläskfile med potatis, rotfrukter, svamp pappa plockat, sallad, gele, nåt jag inte vet vad det heter haha och en god sås. fast jag åt inte av fläskfilen.. gillar inte kött förutom kyckling, fisk och skaldjur hehe. äter bara annat kött typ om jag är bortbjuden och så. känns ganska naturligt eftersom både min mamma och syster är halvvegitarianer. i alla fall, till efterrätt åt vi hemmagjord kladdkaka med grädda. mummsigt!
förresten, tack alla ni som gillat o kommenterat min cover på fb blir så glad att ni tycker om den. :)

Kommentarer
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

lust att följa min nya blogg via bloglovin? jag följer redan dig :) kramar!

2011-10-16 @ 01:10:40
URL: http://linneaholmden.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback