oj, förlåt, jag sov?!

god morgon! klockan är nu halv nio. notera att den är halv nio på kvällen och inte på morgonen. idag i skolan har vi haft kunskapsjoggen vilket gick sådär. jag har ju varit förkyld jätte länge så var verkligen otränad. det gjorde skit ont när jag sprang så jag och tove kom in i mål rätt sent men ja, det var ju i alla fall mycket bättre att anstränga sig istället för att gå tycker jag.
när jag kom hem var jag så trött att jag la mig i sängen med en kopp te, kollade på lite bloggar och sen bara somnade som en sten. sov i kanske 4/5 timmar haha. nu ska jag äta middag och kolla lite på instuderingsfrågorna inför en diagnos. aså lyckat!
random bild.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara bra här med :D

2011-10-05 @ 21:41:21
URL: http://heaa.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback