min konstiga dröm inatt

har inte så mycket annat att skriva om så jag tänkte dela med mig av en lite konstig dröm jag hade inatt rätt kul faktist. jag drömde typ att jag var på en ny båt fast som också hette estonia som den som sjönk. det var mitt i sommaren och vi var på svenskt vatten. helt plötsligt åker båten in i ett isberg haha som titanic och då säger de att båten snart kommer att sjunka. först får jag panik men sen kommer jag på att jag har en stor orange flytväst med mig och en upplåsbar krokodil. så alla hoppar i vattnet och det är hur varmt och mysigt som helst. sen är den ungefär tjugo meter till en ö som vi simmar till och sätter oss på. sen sitter vi där och bara softar i solen och tittar på båten som går under. då ser jag kissie med en pistol och håller på att skjuta folk. då springer alla och gömmer sig och panik råder ut fast ingen bryr sig om båten längre. sen tar jag hennes pistol och är en hjälte. hahahaha ja jag vet! normalt.
tog bilden igår.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback