jag vill börja träna, trött på förkylningen!

jag är så taggad på att få börja träna. tro det eller ej men det är jajja, latmasken som skriver det här. jag har varit förkyld i flera veckor och har fortfarandra lite hosta så jag får inte anstränga mig. fast jag har varit med på idrotten i alla fall fast det har varit jätte jobbigt. jag vill inte vara någon som bara sitter framför datan med musik. vill ut och springa typ. hm.. jag kanske kan få med mig josse eller linn eller någon som bor nära mig och springa någon dag. haha ja vi får väl se. ;) men nu vill jag att den här förkylningen ska lämmna mig! FUCK YOU förkylning!

bara för att han var väldigt fin. :)

Kommentarer
Postat av: filippa

hej, jättefin blogg! besök gärna min, http://filippaaas.devote.se :) ha det bra! kram



följ gärna via bloglovin :)

2011-10-01 @ 17:54:16
Postat av: linn

bara att smsa ;) ! <3

2011-10-01 @ 20:07:41
URL: http://lbodelson.blogg.se/
Postat av: Sigge

Jag kan springa med dig :D <3

2011-10-03 @ 08:16:16


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback