hemma från falun nu

skit trött! haha ni anar inte! jag har haft en skit rolig, mysig och underbar vecka med mina söta vänner. det här var sista gången vi kommer åka dit med skolan så det var riktgit sorgligt att vi aldrig får åka dit igen. men, life goes on, eller säger man inte så? har i alla fall haft skit roligt där varje gång och jag kommer sakna det stället. jag skriver mer om vad vi gjorde där och lägger upp bilder imorgon. nu är jag helt för trött och orkar inte göra någonting typ. puss på er!
bild från hannas fb, när vi skulle se skräckis. roligt minne :)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback