åå jag blir så jävla arg!

ibland får jag verkligen damp på mina föräldrar! men sen kan jag inte skriva det här för ni kommer ändå inte fatta. men aså ååå! måste de vara så fåniga? får man inte göra som man vill? nej, för de ska bestämma över en. aså oftast är mina föräldrar snälla och förstående och finns alltid där för mig osv. jag skulle kunna räkna upp en massa saker jag älskar. MEN i vissa fall är de bara så irriterande! okej, jag tror ganska många i min ålder känner som mig men ja, jag tycker att föräldrar kan sluta tro att de vet allt hela tiden. så nu har ni lärt er det om mina eller någon annans föräldrar läser det här PUNKT

sommaren ♥

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback