mina bloggplaner eller vad vi ska kalla det

-som ni märker går uppdateringen väldigt trögt jusst nu. känner ingen lusst till att uppdatera alls. vet inte vad jag ska skriva om som är intressant för er att veta. men till julen så önskar jag mig en systemkamera och om jag får det så skulle det innebära att jag kunde lägga upp mycket finare bilder och få en större blogglusst. så jag kanske kommer att starta en helt ny blogg.se blogg med ett bättre namn och med snyggare design och bra bilder. vad sägs om det? men nu är det bara tråkig höst, stressig skola och dålig kvalite på alla bilder. tycker själv att det är tråkigt att jag inte bloggar men man måste ju ha viljan. så det kanske tar ett tag innan jag uppdaterar igen. men nu har ni en förklaring. puss på er!<3

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback