nu är man trött!

har varit en lång dag idag. i skolan har jag både gjort projektprov 25 i matte och redovisat steg 28 i svenska muntligt. provet kändes väl sådär eller helt okej. vissa frågor var jätte svåra medan vissa var enkla. ja, vi får se hur det gick. muntliga redovisningen i svenska gick lättare än vad jag hade trott faktist och det flöt på bra när jag debatterade. men när jag kom hem så var sanna här så då har vi pratat och sett på film och sånt. mysigt!

ggod natt bloggen! avslutar inlägget med en söt bild på marre. (från rix fm festivalen)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback