nej men vadå egobilder?


ska jag byta profilbild på facebook? kan inte bestämma mig. haha jag vet att ingen bryr sig om vilken profilbild jag ska ha -.-... men jag fick nån jävla kick o tog massa bilder förut när jag var hemma ensam och hade tråkigt så nu vet jag inte vilken av dem jag ska ha. men ni ska veta att jag verkligen inte gillar mitt utseende, fråga mina kompisar hur mycket jag klagar på det hela tiden så tro inte att jag gillar det bara för att jag velar mellan massa bilder. det är snarare för att jag alltid tröttnar och tycker jag ser så tråkig ut på alla mina bilder så vill ta nya och hoppas på att de ska vara bättre. aja intressant fför er att veta .. noot ;)

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback