några sommarlovsplaner


♥fira midsommar på runmarö i stockholmsskärgård med familj och släkt (mitt ena sommaställe.)
♥linn ska komma ut till runmarö har jag bestämmt! ^.^
♥åka till kalvön på västkusten och träffa lite släkt och bada och ha kul. (ett annat landställe.) skulle vara grymt kul om jag träffade linnea där!
♥åka till värmland och träffa mina kära syslingar som jag typ aldrig träffar!:) (ett annat landställe.)
♥bila ner till  danmark och se landet samt göra roliga saker i köpenhamn.
♥på vägen ska vi passer antinge strandhotellet i falkenberg eller ett annat ställe, hehe minns inte vad det hette.

och självklart blir det massa bad, solande, vänner, skratt, mysiga resturanger och allt som hör till! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Vår sommartradition!^^<3

2011-05-31 @ 08:07:26
URL: http://lovecanon.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback