kollat på film en stund

jag satt nyss och kollade på trassel. andreas gav ju mig filmer till min dator och en av dem va trassel. den var riktgit gullig tycker. älskar disney filmer, synd bara att den riktgia världen inte ser lika mysig ut som sagovärlden, buhu. nä men nu släpper vi den barnsliga disney världen och återgå till allvaret...

.. imorgon ska vi få veta vad vi fick på provet! aaaa, lite nervös. jag hoppas verkligen på ett mvg men är inte alls säker på det. aa vi får se imorgon. antinge kommer jag skriva ett glatt inläggg eller ett inlägg om hur arg jag är. hahaha vad tror ni det blir? ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

MVG såklart! ^^

2011-05-15 @ 22:34:28
URL: http://larla.blogg.se/
Postat av: tove N.

Haha va? xD

2011-05-16 @ 15:58:31
URL: http://towwis.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback