kissie är ju störd!

alexandra nilsson, även kallad kissie äger ju sveriges största blogg. skit många ungdommar går in där och påverkas. som ni säkrt vet så skriver hon väldigt mycket utan att tänka sig för vad andra ska tycka och känna. hon pratar nästan bara om vikt vilket faktist kan få sånna som känner sig tjocka att få anorexia. hon har i flera inlägg skrivit till exempel att hon avskyr feta människor, att folks ben inte får gå ihop, att man inte får äta ett visst antal kalorier och massa annat skit. jag känner mig ju inte direkt träffad eftersom mitt mål alltid har varit att gå upp i vikt eftersom jag inte gillar att vara smal men jag blir så ledsen att hon ska bidra till att folk som kanske är lite mulliga ska få anorexia. jag förstår verkligen inte hur hon kan sova gott om nätterna så mycket som hon förstör för folk.


random bild från hennes blogg


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback