8 maj är ingen vanlig dag

hej på er! idag fyller jag faktist år. så himla roligt att gå in på facebook och se alla grattis man fått i sin logg. nu på morgonen fick jag cigaretter, kondomer och moppekörkort! mamma och pappa trodde att jag önskade mig det nu när jag fyller 15. haha nä nu skojjar jag lite ;).. jag fick en kofta, ett supersött linne med svart band i midjan, militärgröna sköna byxor, dataväska med massa blommor på, mascara, minneskort till mobilen på 8 GB, skit mycke godis och en högtalar anläggning! :D 

lite senare kommer släkten och på tisdag ska vi fira med min syrra med god middag och så. det är eftersom hon tyvär inte kunde komma idag. men nu ska jag ut och skita i min förkylning! ;) hoppas ni har en bra helg! kram


några dåliga webbcam bilder får jag tyvär bjuda på x)...

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Grattis på födelsedagen jajja!! :-D

2011-05-08 @ 17:58:25


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback