torsdagens planer

hej på er! idag har jag varit hemma hos linn och när jag kom hem var det raka vägen till datorn och plugga. eller kanske inte men försöker i alla fall. imorgon blir det en hektist dag! vet inte om jag kommer orka med allt.. så här ser den ut:
vara i skolan kl 8.25 och redovisa engelska och matte.
ha sånglektionen i brandbergen.
åka till haninge centrum med hanna.
tandläkar besök efter det..
sen hem och öva en massa inför NO-provet!
pluss lite mer saker jag inte bör skiva här.


bild från stockholms skärdgård i vår båt sommaren 2010. saknar!


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback