solig dag med te

just nu är jag på riktigt bra humör och vet ni varför? nä det vet ni inte för det vet nämligen inte jag heller. jag ligger efter i stegen, är stressad och så men när solen och värmen kommer fram så blir jag bara så glad och allt känns som det kommer lösa sig.

idag efter skolan så tog jag, ana, marre o sigge lite bilder och sen åkte jag och marre hem till mig. vi satt ute på altanen med varsin kopp te med hånung och åt godis. där satt vi i värmen och pratade en massa. nu ska jag se på film på datorn! hoppas ni har en bra dag. :)

finfina kompisar.<3

muppigjajja.se

Kommentarer
Postat av: linn

men du ville ju inte att jag skulle hem till dig ?

2011-03-22 @ 17:20:22
URL: http://braveenough.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback