shitt va kul!

kom hem från festen vid runt halv tolv och om jag var trött! är lite hes efter allt skrik och skratt haha. vi åt en jätte god middag och efterrätt sen körde vi en musiktävling och sen skruvade vi upp volymen och började flumma runt rätt ordentlingt. blev förvånad att inte grannarna blev arga... aja grattis en en gång angelica!<3

bjuder på några oredigerade bilder från ikväll.



jag och jack sparrow.. ;)

avatarerna clara och hanna.

det verkar ha hänt något kul?

det var ju som sagt filmtema om ni inte förståt det redan men i brist på fantasi idag så försökte jag göra en barbiesminkning, ni vet barbiefilmer ;) haha. jag hade också ett rosa sidenband runt midjan, lila tröja och rosa armband o sånt. lyckades vl så där men aja. fler bilder kommer upp på facebook senare.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha tack sötnos för en grymt rolig fest! du va såååååååhäääääär snygg! :D<3

2011-03-26 @ 22:02:52
Postat av: jajja

men ska du säga! du var super fin verkligen! aa det var skit kul!<3

2011-03-26 @ 23:05:35
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback