när man inte viste om ordet stress

tänk när man var liten. livet var så glatt, enkelt och roligt. man fick vara som man ville och bara göra det roliga i livet. man levde som i sin egna lilla värld som bestod av: leka, mamma, pappa, lördagsgodis och bolibompa.

det var när jag började 6an (som bilden visar) som allt förändrades. allt började kretsa runt skolarbetet och jag kände att jag inte kunde slappna av längre. man måste få saker gjort hela tiden och problemet är att jag är så omotiverad. jag orkar bara inte med allt stress med skolan och måste hela tiden tvinga mig själv att plugga. jag vet inte hur känner men jag tycker att det är synd att det ska vara så och att skolan ska pressa en så hårt. vi lever i kanske 80-100 år, varför ska allt göras på några terminer?


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback