lär känna mig mer

Jag:
Är singel? - hehe aa.
Svär ofta? - det händer.
Sjunger i dushen? - sjunger alltid!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - har faktist haft det..

Skrattar åt dina egna skämt? - haha alltid :D
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? -nej usch!


Har du:

piercingar? - nä för jag e nörd x)
Syskon? -2 st
Jobb? - nä jag går i skola, barnarbete utan betalning..
För många vänner? -kan man ha för många?
Rymt hemifrån?- men nej.
Färgat håret? - har faktist aldrig gjort det!
Bra självförtroende? - ibland.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja såklart!
varit kär? - hehehe..
Dumpat någon? - jag e bra på att dissa killar.. :/
Gjort något olagligt? - tror inte det?
brutit ett ben? -nej
Tappat bort mig i min hemstad? - aa stockholm e stort ^^
Sett en fallande stjärna och önskat? - aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - har väl hänt
En hemlighet som ingen annan vet? - om du bara viste!
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - ja det har hänt.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - haha ja för jag e player noot
Varit kär i någon utan att säga det till personen? -  ja
Ätit musslor? - smakat..
Stått på scen? - teater 9 gåner och sjungit solo typ 8 gånger.


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback