imorse så..

hade jag verkligen ingen lust till något. jag satt uppe till halv ett på natten och försökte skicka in min egelska som jag förövrigt ligger fett efter i men den gick inte att skicka. när jag gick och la mig kändes det som att jag inte skulle orka med något dagen därpå och när man är sådär trött så känns allt bara jobbigt.

så imorse så var jag trött och hade verkligen inte lust med någonting men när jag kom till skolan kändes det bättre och resten av dagen var bra och rolig. alltid kul med alla roliga kompisar som piggar upp en. som sagt, det kan ju inte alltid vara kul.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback