hej ikea

vill till ikea igen och köpa den där byrån jag var och kollade ut! jo förut när vi var där så blev jag fett arg för att jag inte fick något utan att vi skulle åka dit en annan gång och köpa byrån. men eftersom pappa inte orkade med mitt "gnäll" som de kallar de så sa han att jag fick något litet aså typ nån prydnad så då slängde jag i några små korgar/lådor vad man nu kallar det. aja men de ska jag i alla fall ha på den vita byrån tillsammans med min gröna konstväxt. kommer nog bli ganska fina kontrast till allt vitt i rummet eller aa vi får se helt enkelt!

"dessa" ofta jag använder sånna ord...?

Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Haha men vi snackade för någon vecka sedan om vad du ville ha för tapeter, jag ba "men sådär ljusa, beigea tapeter med utstickande krudilutter känns som du". Höhö. x) <3

2011-03-21 @ 13:45:05
URL: http://towwis.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback