hade inte tid kan man säga

jag gillar verkligen inte när bloggen inte uppdateras, den känns liksom död då. men nu "återupplevar" jag den haha. igår var det en hektisk dag. efter skolan så åkte jag och linn hem till mig. vid fem tiden så tog jag bussen och tunnelbanan till gärdet och gissa om jag var trött! vid sjutiden kom farmor, kusinerna o lite folk dit och vi firade min farmor och min kusin med tårta och sånt. vid tio åkte vi därifrån och jag kom hem vid elva! jag somnade som en stock!
 
andreas och jarl i böghög....

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback