falun 2011

bilderna tagna av toves  systemkamera. (hennes blogg)


vår utsikt var sjukt fin! jo jag tänkte berätta lite om hur veckan i falun var. alla ämnena gick bra bortsätt från NOn som jag inte fattade något av. bortsätt från lite tjaffs och en sak som hände igårkväll, så var det bra mellan oss 7 personer i rummet och vi hade riktigt roligt. sprang i korridorerna, skrekrunt, gick ut, pratade, skrattade haha ja sånt vi brukar göra. hehe på den här bilden står min slöjdpall i bakgrunden om någon ser x). vi hörs!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback