teardrops on my guitar av taylor swift cover

har aldrig varit så här!
vist jag har alltid gillat att sjunga men har aldrig varit så här besatt förut. idag har jag nästan sjungit hela dagen och fatta om jag älskar det! hittade ju en mick och en förstärkare som jag började leka lite med haha. sen tog jag ner mina högtalare och började sjunga massa låtar lite random så där. haha stackars andreas som var tvungen att höra när jag stog och skrek-sjöng i vardagsrummet! XD


om ni undrar varför jag ser så blek ut så är det för att jag står vid ett fönster och himlen var helt vit -.-...
i alla fall, tycker det är grymt kul när jag kommer bort mig lite nu och då hahah men jaja, det är ju inte som det här är blodigt allvar precis.

Kommentarer
Postat av: Matilda [FOTO]

åh vad du är duktig!

2011-08-10 @ 16:04:16
URL: http://moobyjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du är extremt duktig! Ville inte sluta lyssna :)

2011-08-22 @ 15:22:48
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Bra du är!

2011-08-26 @ 19:02:04
URL: http://mmiaas.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback