sommarlovet hittills

här kommer en sammanfattning av vad jag gjort den senaste tiden! jag vet att många av er säkert redan vet det mesta av det här men för er som inte vet så har jag skrivit ner det!

tisdags (skolavslutningsdagen): mysig och sommrig dag. efter skolan köpte jag och mina kompisar glass och sen åkte jag och marre hem till henne och såg på skräckis och hoppade studsmatta och skrattade en massa.
onsdags: en skön hemma dag när jag körde en massa guitarhero, umgicks med brorsan och var ute.
torsdags: jag, marre och josse drog till centrum och jag köpte två klädesplagg. vi åt en skit god lunch! sen på kvällen åkte jag hem till marre och vi såg skräckis igen haha.
fredags: jag spelade in en cover, lärde mig lite nya saker på piano, och sen på kvällen såg jag en rolig komedi film och åt popcorn.
lördag: dagen började med att tove kom hem till mig. vi lärde oss en låt som vi sen spelade in. vi hade riktigt kul! sen gick jag hem till josse och vi såg zombi land hahah rolig film det. vi åt godis och snackade en massa! drog hem därifrån vid typ halv tolv eller tolv.

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback