något jag är stolt över

idag ska jag bjuda på något med mig som jag är stolt över.

jag är stolt över att jag alltid vågat stå för vad som är rätt. jag har aldrig varit någon jag inte är för att få passa in eller för att andra ska tycka att jag är cool. jag skulle aldrig börja röka till exempel. oavsätt vad folk skulle tänka om mig så vet jag att jag tycker att det är så grymt onödigt, idiotiskt och omoget att förstöra sig själv. men nu är jag också väligt lyckligt lottad att jag har en massa vänner omkring mig som aldrig skulle hålla på med massa sån skit så lite får jag väl tacka dom!


Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback