kalvön torsdag - måndag

för er som fortfarande inte vet vad kalvön är så är det ett av mina sommarställen. det är en ö på västkusten, ungefär en timme från göteborg. här är lite bilder därifrån.

mamma, pappa och min syster sanna på vår nybyggda brygga som gjordes förra året :)

här är vår strand och en liten bit av tomten. :) båten som syns är mormor och morfars, vår är vit och ligger på andra sidan bryggan.

det här är den söta labradooren jenny. hon är väldigt mån om att få visa upp hur mycket hon kan bära XD.

ni vet det heter ju KALVön...

fattar ni hur mycket jag solade, blev helt illröd men ändå inte brun buhuhu. haha här e min blekis, spinkis mage med en smiley över naveln hahaha. min navel e saaajuk XD

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback