HEJ DATAN!

ååå har haft det super mysigt på landställena! kan inte berätta allt men här kommer det kortfattat:
 först åkte vi ner till västkusten och åt en massa skaldjur, åkte på lite utflyckter med båten och shoppade en del kläder på sommarrean! sen efter en vecka åkte vi i bilen ner till danmark via skåne. i danmark bodde vi på en sjukt fint hotel och vi såg den fina staden köpenhamn. en kväll besökte vi även tivolit och min favorit var en beregodalbana som heter demonen som var grymt rolig. efter vistelsen i danmark sov vi även en natt på ett  hotell i malmö och sen var det raka vägen tillbaka till kalvön på västkusten. vi firade även mamma som fyllde år och badade en massa. efter en viss tid åkte vi till värmland där vi sov i två nätter i en liten mysig stuga vid en sjö inne i skogen. där träffade jag mina små syslingar, paddlade och grillade en massa i öppna spisen och nu är jag här, hemma i vendelsö. PJUH! säger jag bara!

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback