svar på frågorna

Tror du att du sjunger bra?<3
jag vet att jag kan ta toner och jag hör när det blir fel men aså alla tolkar ju bra på olika sätt.
vad heetr du? thihihihihihihi <3
hahah angelica x) jag heter johanna andersson men jag står skriven som linnea.
favvo mat? favvo film? FAvvo låt? favvo bok? :D <3
hm, taco. har inga favoriter , finns så många men jag gillar verklighets trogna filmer o böcker o musik är helt från dag till dag. :)
hur bra är din blogg 1-10?
jaa du, 11 så klart, nä men vet inte kanske en 6a :D
hur många grg har du sjungit inför publik? vet att det är många men på ett ungefär ;)
solo alltså helt själv har jag sjungit ungefär 9 gånger tror jag.
Hur länge har du sjungt? =D
Och brukar du inte vara nervös när du sjunger inför andra? :)
jag har sjunig sen jag va jätte liten, började göra låtar när jag var 5 år. haha jo skit nervös.
hej :) vilkla är dina förebilder??
jag har ingen stor förebild precis men mina vänner o min syster kan va förebilder.
vad heter din favoritfilm?
har ingen favorit.
hur många gånger brukar du gå på toa per dag?
hahah va e det för fråga? XD
vad dricker du helst?
cola :D
åker du buss ofta?
varje dag.
var bor du?
en ville i vendelsö.
cyklar du utan hjälm eller med?
utan fy på mig hahah
hur många gånger per dag brukar du äta?
venne många gånger i alla fall.
Din dåligaste sida?
flummar för mycket ibland..
blir du lätt arg?
aa ganska, är rätt känslig faktist.
vem är din ÄNDA bästevän? 1 bara.
har flera, går inte att säga bara 1.
vem är din kompis som du har känt längst och fortfarande håller kontakten med?
linn fåre väl bli då :)
vilken skola går du i?
kunskapsskolan.
har du haft pea?
haha de e klart.
har du varit fjortis förut?
nja lite smått men inte direkt.
andvänder du smink varje dag? och isåfall, vad för smink?
ja det gör jag. orkar inte rabbla upp.
Vad heter din morsas farsas broders sons kompis på kinesiska? Och varför, varför... duschar tjejer så länge? Två frågor som jag alltid har undrat över!
han heter bertil gasnaiza akisxizi. tjejer duschar länge för att de inte vill stinka skit.
okej... jag ska försöka ta lite annorlunda frågor :P
varför skaffar du inte en digetal/systemkamera? ^^ du fotar så mycket ju!
Och hur gör du för att bli så hyper och glad? xD <3
Kramis!
jag har inte skaffat mig systemkamera för att jag inte känner att jag är så stort behov av det. men visst nån dag kanske jag önskar mig det. hmm, jag är bara så, jag älskar ju teater så det är kul att gå in i roller o verka helt crazy x) haha nej men typ.


så! då va allt besvarat!


Kommentarer
Postat av: super mario

Men hallå, det är bara att använda denna: http://www.youtube.com/watch?v=LCl5uyn5K7k !

2011-01-06 @ 00:37:44
Postat av: jajja

hahahha cooling! XD

2011-01-06 @ 14:45:34
URL: http://aboutjajja.blogg.se/


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback