posetivt/negativt

posetivt:

*
jag är oftast glad och vill få andra att bli glada.
* jag kan ha ganska lätt att förstå människor.
* jag är kreativ.

negativt:

* jag har svårt att komma över saker. om något hemskt har hänt som jag typ sätt på tv så har jag svårt att komma över det och blir typ rädd när jag tänker på det 2 år senare. samma sak med sorliga saker man tänker tillbaka på.
* jag är ganska känslig när det gäller kritik och sånt.
* jag stör mina kompisar ibland när de ska plugga heheh.


[ t i d s i n s t ä l l t ]

Kommentarer


Läs det här innan du kommenterar!


Elaka kommentarer publiceras inte. om du inte har något bra att komma med, skriv inget alls då. Om du vill göra ett bloglovin byte så är det bara att kommentera. Vill du beställa en bloggdesign så ska de kommenteras i det inlägget. Kontakta mig: [email protected]. Kram och tack för att du vill kommentera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback